träning + musiktips..

Har nyss kommit hem från ett corepass på ego, mage & rygg alltså
Var sämre än vanligt men de betyder mindre träningsvärk.. kanske är
det jag som blivit jäkligt vältränad också ;) Och imorgon kan jag vara
ledig om jag vill, om jag väljer att göra kursprov i Matte B en annan dag
vill säga. Eller så åker jag till skolan halv nio och ser till att bli av med
provet för att sedan vara ledig resten av dan..Beslutsångest på hög nivå
Måste pilla fingrarna ut arslet nån dag verkligen, behöver verkligen ta och
ringa en läkare nu när knäna blir sämre. Förra läkaren jag var till sa faktiskt
att jag skulle höra av mig om de vart sämre..får väll ta och göra de =)
Och jag tror vädret börjar bli bättre, varit runt 1-2 minus grader bara
fast det hade inte varit helt fel med sommar heller! LÄNGTA







Sara Löfgren - Kär var det sista jag ville bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0