vilken superkväll!

Vilken jävla kväll igår. Började med att förfesta hemma hos
Tommy som vanligt och sen gjorde vi en fest i Skönsberg. Där
gick allting som de gick, alltså ganska utför! Jag själv har iallafall
aldrig varit så packad i hela mitt liv, helt ärligt! Drog hem till Tommy
igen och sen gick jag med en pojke hem till han och sov där.
Vaknade idag av att Sanra dampringde mig så tillslut gick vi tillbaka
till Tommy vid elva tiden. Är inte ens bakis idag, älskar att jag aldrig
blir de. Idag blir de träna och ta en middag på donken med tjejerna.
Ska försöka hålla mig från utgång ikväll...

Kommentarer
Postat av: julia

haha du skulle ju inte festa ikväll eller du sa jag ska va nykter?

2010-01-16 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0