12:35

Åh, nu är hemma. Efterlängtat fast endå inte kan man säga :) Har haft så otroligt bra dagar ute på bergafjärden med familjen, sjukt mysigt har vi haft =) På dagarna har det varit bad, solning, gåbingo och minigolf i all ära. Första kvällen var lugn, en öl sen vart det nattinatti. Och andra natten, som ni vet spenderades på akuten. Igårkväll så hände samma sak som andra natten fast värre, denna gång stog jag emot smärtan, slog på en film med mamma och la mig. Om det händer nåra gånger till så skulle jag söka vård igen, tragiskt.. Det går nog över hoppas jag :) Nu blir jag hemma tills imorgon då det bär av på större nya äventyr.
mamsen och papsen som bygger upp förtältet.. ;)
nu har brännan nästan hunnit lagt sig, har varit värre under dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0