12:40

Tisdag, och det är rena rama kriget hemma hos mig tror jag. Småsyskon, vad säger man? Tror inte att jag och min äldre brorsa var så mycket bättre, men då la man inte märke till att man störde andra osv. Men nu vet jag de, och störande är de! Slår varann, eller slår och slår. nuddar varann ;) Sen för att ta ut lite aggritioner så gör man sönder saker, gärna sitt syskons. Just nu, så har mina yngre syskon som krigar nu rum bredvid varann så bara som pricken över i:et så slår dom gärna i väggen, helst att dom lägger sig på snedden i sängen och sparkar. I've been there. Lite pappersbitar flyger ut i hallen också, för då har en av dom rivit sönder en mapp. Haha, alla har vi engång varit liten. Hur många känner igen sig nu? Jag gör. Världens mensvärk har jag också, och pms på de! Snart är det tredje världskriget hemma hos mig, bäst jag går och lägger mig vid tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0