13:18

Förresten, är det bara jag som tydligen har attitydsproblem? Ni kanske känner igen om jag säger att föräldrar är perfekta, dom har aldrig pms, dom har alltid en förjävla bra attityd - påstår dom iallfall. dom är så himla perfekta för det är bara dagens ungdomar som är helt snea.

Om ex. min mamma pratar med mig med en dålig attityd, gapar på mig eller nått så har jag absolut en dålig attityd och gapar tillbaka ( kanske bara jag.. ) Men då är det jag som får skiten för att det är ingen bra attityd, men hennes attityd, är ungefär.. vilken attityd? den är ju jättebra. För den delen så gör vi allting fel också, nästan allting. Det som inte går att få fel på gör vi helt okej, allt annat suger. Vi måste vara bra störande för den äldre generationen, men bryr vi oss? nej. fan va jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0