13:32

Godmorgon, nu är jag tillbaka till normala rutiner igen. Komma hem sent på nätterna och länge på dagarna, eller iallafall sova länge på dagarna. Igår så var vi förresten i stan och hade filmkväll med 2 pojkar, såg på Kick-Ass och Barnhemmet.

Kick-Ass var faktiskt ganska bra, inte riktigt bra för den var väldigt blandad med komedi, wannabe action och lite drama sådär. Men med humor så klarar man den, riktigt bra ;)
'
Barnhemmet var sämre än förväntat. Hört så mycket om att den ska vara jätteläskig, världens skräckfilm osv. Men den var nästan pinsam, alla töntiga kommentarer mitt i filmen gjorde ju så man brast i skratt. "mamma, när ska du dö?" Sen filmer om barn ska alltid vara om hemska barn, dom har världens fel osv. Stackars barn, ska hängas ut som nå jäkla cpbarn.
'
'
Om det ska vara nån bra film om barn som jag ska rekomdera så får jag säga Aurore. Handlar om ett barn som blir utsatt för övergrepp och massa av sin far och styvmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0