16:49

Hur har jag haft det? Underbart. Jag är en stadsbrud när jag bor så nära centrum som jag gör, men när jag väl ska ut på landet eller som i detta fall, ut och campa så finns inte ett centrum för mig. Men det märks att jag är ovan vid att bo i husvagn, vara ute i friska luften hela dagarna och busa med mina småprinsar till syskon. För jag somnar innan midnatt, jag har ärligt gått och lagt mig mellan 21.00-23.00 och somnat på engång. Men det är underbart att få komma bort, att bara vara.

Skulle vilja ha ett hus långt bort, ute på landet gärna med någon båt, ringar, vattenskidor, fyrhjulingar och massa sånt kul. Att bo så över en hel sommar, helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0