17:00

Nu har jag hunnit med att trippa på stan idag, köpte en jättesöt mörkblå blus :) den ska definitivt med imorgon på äventyret vi ska åka på. Skönt är det att vara hemma också när man vet att man har ett skafferi att gå och ta nått att käka ifrån, man vet att man har duschen (!) Tanken att vakna i sin egna säng imorgon, att somna i den ikväll. lovely. Men det ska bli underbart att åka igen också. Att bara umgås med familjen, bara familjen. Jag värderar dom sjukt mycket mer när jag inte är hemma, och jag älskar den känslan endå. Hemma har man allt, lite för mycket egentligen. Jag mår bra av att komma bort, bort med datorn som är det största problemet. Den tar upp så mycket, man får verkligen slita sig loss från den. telefon fine. Men nu ska jag vandra till elin och färga hennes hår, brabra. Borta bra, men hemma bäst. nu känner jag tvärtom.



tandemcykling ute på bergafjärden, i förrgår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0