17:51

Jag har inge liv, skulle kunna skriva inlägg varannan minut alltså. Men det kanske ser dumt ut, men då kanske ni har något att läsa något år framöver. Som ni säkert fattat så är jag ungefär världens deppigaste idag, men tydligen är det inte bara jag,  och pappa gav mig världens skratt. dagens sanning.


Läste på Kissies blogg att hennes vänner var för fattiga för att åka utomlands, men hon skulle åka till Magaluf. Paow ville också åka, hon hade ju nästan självmordstankar för att det regnade lite. Blondinbella har ganska nyss åkt till Palma. Ska alla åka för lite regn, tänk om man gjorde det såfort det kom några droppar. Men nja, hade fan varit skönt att åka. Men jag stannar hemma. Är ju varken första eller sista gången det kommer regna tror jag då, man får väll hitta nått att underhålla sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0