18:11

Oh, kom nyss hem från sjukhuset. Värmen är helt sjuk, man orkar verkligen inte. Blir kvällsdopp senare, lätt! Hälsade iallafall på Jocke på tha hospital som vart inlagd sådär precis tills gatufesten så idag var han pigg nog så jag fick komma dit :):) supertrevligt. Nu sitter jag som vanligt och väntar på käk, min mage kurrar verkligen! Inte ätit nu på nåra timmar, brukar aldrig gå såhär lång tid innan jag äter. Maten står i ugnen också så den är klar om drygt 5 minuter så det är inte ens någon idé att göra nåra mackor, nejnej. Ska äta som vääärldens ko, som jag alltid gör ;)

Fan va kul endå, jag är ( för ) smal så folk tror inte att jag äter eller nått. Att jag typ bantar och håller på är ju de dummaste jag någonsin hört. Folk borde få följa mina dagar och se hur mycket jag äter egentligen. De är inte bara flera gånger om dagen, utan det är mycket också. Jag säger inte ens alla gånger jag äter heller, jag har så många gånger när jag går på donken utan att det nämns i bloggen. Endå vet ni hur många gånger jag nämner i bloggen att jag ska/varit på donken. donken my loverboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0