21:26

Så fruktansvärt less jag är nu..! Har tvättat i snart 4 timmar, nu är det ingeting kvar men mamma orsakar massa problem för mig och självklart så får jag skiten som vanligt. Efter snart 18 år så är jag jäääävligt van. Men nu ska jag städa på rummet, slå på musik skithögt och sen var väll tanken att sova.

Imorgon ska jag sova ut grisigt länge, skulle först upp tidigt för att gå på mammas jobb men eftersom hon inte tänker göra de hon sagt så sover jag förjävlaaa länge och skiter i allt. Skulle laga mat imorgon också till familjen, men det skiter jag totalt i. Ska ligga och löka i min säng, lyssna på musik som ska höras till andra sidan stan. På kvällen ska jag gräva min egen grav medan alla är på Gatufesten också, asnice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0