23:40

Har nyss kommit hem från bion nu, tänk att den var 2 timmar och 27 minuter - jag somnade inte. Och som alla andra säger, alldeles för lite sex- yesyes.

Filmen var helt okej, fast första filmen var grymt mycket bättre. Man vart riktigt deprimerad när man satt där, det var tur att man hade godis som man kunde tröstäta med. Vänskapen dom har, den är enorm. Förhållanden som dom har, är en tjejs dröm för det mesta. Deras liv, underbart. Jag trodde jag hade det bra, jag vet att jag har det bra men när man ser på filmen så jämför man sitt liv alldeles för mycket. Det behövde jag inte nu, fine när man vet vart man står och har fått allting bekräftat men nu är allting en skär tråd. Och spänningen, nja. Massa saker hände men samtidigt fanns det ingen spänning i det hela, men nu är filmen sedd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0