min elinpelin

Jag lever, har nyss druckit en grogg och tagit en cigg med min kära brors sällskap. En mysig middag med familjen blev det också. Sitter här och gruvar mig lite faktiskt, va töntig jag låter. Sanningen är att jag ska inte vara med Elin ikväll, vi brukar alltid vara med varann men ikväll går vi helt skilda världar. Vi som alltid varit med varann, visst är det kvällar vi sovit på olika ställen men vi syns alltid på kvällarna endå! alltid..


Detta inlägg blir till för elin, nu ska jag berätta vilken vän jag har. Hon är en tjej som är precis som mig, vi förstår varann som inga andra. Hon har humor, hon är snällare än vilken annan människa som helst, omtänksam och.. vad gör jag egentligen? Jag gör en lång historia kort, hon har allt, hon är världbäst. I Augusti har vi känt varandra i 6 år, 6 hela år. Jag tror också att våra familjer räknar med varann, lite smått gör dom nog de. Vi är ett, det är så det har varit och alltid kommer vara. Vet ni hur vi träffades egentligen? haha. Vi började i samma klass, en 5-6:a . Och alla 6or satt vid borden som vi fått platser på ( vid vårat bord satt då jag & angelica ) och läraren Björn ropade Elin & Hanna till vårat bord. På slutet av dagen så skickade elin en lapp till mig där det stog "vill du följa med mig hem idag?" Supercute. Hon ritade alltid teckningar till mig ( som jag faktiskt sparat ) , vi umgicks alltid. och det gör vi fortfarande. det är en speciell vänskap, det är bättre än vänskap, hon är min andra halva. inga tomma ord, jag menar dom verkligen. Vi säger inte att vi tar livet av varann om någon dör, vi skulle dö utav att leva. Vi har gjort allting tillsammans, vi klarar inte att gå på de plaster där vi gjort nått om någon lämnar jorden. Vi behöver varann, vi har varann. jag är glad att jag har henne, jag älskar min elinpelin
stackars mig var det för att jag brytit lillfingret.. :')

Kommentarer
Postat av: elin

finns ingen, då menar jag verkligen ingen bättre än dig.

2010-07-30 @ 18:16:18
URL: http://hejgreger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0