vänner?

Vänner. Vad är vänner? Jag fick svaret " Någon som man behöver " Är en vän bara något som man behöver? Jag kanske behöver en viss person medans den inte behöver mig är det då bara jag som är vän med den? Jag vet inte alls. Visst, jag har vänner. Alla har väll sina egna uppfattningar om hur en vän ska vara. Har även insett att jag, kommer skita totalt i dom som kallar mig vän. Det finns folk som ska spela så otroligt jävla mycket, så jävulskt falskt. Orkar inte lägga ner min tid på dom längre, it's over. Jag vet vilka som är mina vänner, med tiden så har det visat sig så mycket vilka som bara spelar vänner, folk spelar fruktansvärt dåligt i längden.

Igår vart jag så less på en kille som har spelat i ungefär 2 år, som jag vetat om t.o.m. Jag & Elin har alltid varit dom två som fått skiten under dessa år att vi inte hör av oss och allt folk säger av dessa killar. " ett gäng " Visst har vi inte hört av oss hela tiden men vi har hört av oss, speciellt på senaste tiden. Flera gånger, gång efter gång. Dom kan säga att dom inte gör nått fast dom kan inte va med oss, för dom ser på film och vet inte när den är slut osv. Men hallå, åååh. Igår frågade vi om dom skulle komma till mig, och det skulle dom. Sen sluta dom höra av sig, vi träffade dom nere på Gatufesten i stan och då skulle allting vara som vanligt, man kramas, pratar och mår bra. Vart less av detta spelandes så jag sa precis som det var, att spelet dom spelar inte funkar längre. Varför ska vi få en massa skit när dom beter sig värre själv, nä. det funkar inte så.
Dessa pojkar är inte dom enda som beter sig dåligt, men dom är självklara exemplar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0