avslutningskläder, kaos!

Jag måste nog skippa avslutningen igår, kan nog inte ens kolla när nåra söta vänner tar studenten heller..! det finns fan inge kläder. Gina Tricot kan man inte gå på för det stället är tömt sen veckor tillbaka av alla fjortisar som vill ha likadana kläder som alla andra så det stället dissar jag totalt för att inte se ut som resten av Sundsvalls befolkning. H&M tar dom som tänker som mig, så den affären blir också ganska uttjatad eftersom utbudet inte är så stort utan alla köper likadana kläder. Många butiker är också fyllda av vitt, som är skitsnyggt.. men inte när man går på gymnasiet. Ursäkta, men vänta tills studenten. Visst när man är liten fram tills man går ur 9;an men sen funkar det inte för då kan man väll lika gärna göra den speciell till studenten eftersom hela studentgrejen faktiskt är en stor sak, och fan va pepp jag blev..!!! Hursomhelst så vågar jag faktiskt inte beställa nått heller eftersom jag kommer nog ha höga förväntningar om att det ska sitta som en smäck, sen gör de inte det ;PpPPpPpp Aja, måste kanske hitta nånting. Får åka ut till birsta kanske, gå igenom varenda affär i stan i hopp om att hitta nått som ska sitta fint på min sexiga kropp. NOt OK, hejdå

kanske ska leka sexig i paljettshorts och vara naken resten
Hur ska detta sluta? kaos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0