grymmaste kvällen på länge

Skulle kunna göra världens beskrivning på gårkvällen, men jag gör de kort. Drog med min partypingla Maria och festade, hamnade hos dessa pojkar och hade så jävla kul..! Grymmare kväll får man leta efter, satan va roligt vi hade. Killarna fick tag i min kamera så de är dom som står för de flesta bilderna.
.. Ah, en kille bad mig göra den minen och så snäll som jag är
..Nån som fick tag i min kamera och inte tänkte så långt, HAH
Nå folk vi träffade på promenaden in mot stan
Nåra andra vi tog upp på vägen mot stan
Slutade med denna pojken i hans bil, ungefär världens snyggaste raggarbil. Vi tog en tripp runt och sen släppte han av oss så vi kunde käka, riktigt skönt

Kommentarer
Postat av: negern

HAHAHA EN KUK!

2010-05-31 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0