lördagsgöra

Känner mig så himla besviken, är det inte hon så är det du. Kom aldrig och säg något om henne när du gör precis samma sak själv, så tro aldrig att du är ett dugg bättre när det hamnar om detta..


Hursomhelst så har jag klippt min bror idag, tror jag ska börja ta betalt varje gång för sh*t va rik jag kommer bli då ;);) Ikväll blir det bara lugnt med mina föräldrar hemma med alla gosaker som vi köpte. Och Maria är hemma nu!! Uppsala sög, he he he. Nästa helg blir det en riktig feting utgång om mitt ben är läkt! Som det måste ha gjort..



Maria och jag..


Kommentarer
Postat av: maria

hahahaha du jag ska supa dig under bordet då;) HEHEHE

2010-05-01 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0