Segsöndag

Godmorgon allihopa, eller morgon..? Jag klev faktiskt inte upp så tidigt men har hunnit gjort en tacopaj till mamsen på hennes dag. Världens bästa mamma! ♥ Första gången jag kunde göra tacopaj själv också eftersom jag lärt mig att hacka lök utan att gråta nu..!

Är så himla seg, haha. Vet inte om bakfyllan kom 1 dag försent eller nåt.. Nejnej, bäst jag inte säger nått sånt. Fast jag kan inte säga att jag börjar bli sjuk heller för enligt mamma så är jag aldrig de utan lider av bakfyllor. Sist när jag var ( enligt mig ) sjuk från Söndag - Torsdag så hade jag en rejäl bakfylla enligt mamma. Om jag var borta från min apu plats i 5 dagar så borde jag skämmas.

Men nu ska jag fixa mig litegrann, hinna äta nånting innan jag och Elin åker iväg på tivoli. Vilka barnrumpor, yesyes. Tanken var att ta med min lillebror men allting går inte alltid som planerat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0