the sims

Hahaha.. jag har beställt The Sims! Jag minns när man var liten och spelade det hela tiden, med tiden så gick mitt sönder och jag köpte en ny dator så jag kunde inte installera de :( Har alltid tyckt att det är skitroligt, men min humor suger ju satt.. Kommer nog alltid tycka om det också så jag var tvungen att beställa de! Beställde 3 stycken olika, plus att mamma köpte ett igår också! Min blogg kommer nog läggas ner eftersom jag ska spela hela dagarna!! Skoja, haha. Men fan vad jag kommer spela alltså! :D ♥




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Har en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en skit snygg klocka från Runns.se.

Kolla gärna in det! :D

Kramar!!

/Amanda

2010-05-03 @ 18:57:22
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: mariapullfia

MEN GUD VAD KUL!!! ja man kanske borde köpa ett det är ju grymt!!!!:D

2010-05-03 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0