tråkigt inlägg

Är så otroligt trött och seg idag, förstår inte. Värre än en bakisdag, helt ärligt. Och vill ni veta en sak..? Aja, även om ni inte vill så kan ni får veta att den 25 maj ( om 2 dagar ) så har jag varit  nästan nyker i en månad!! Har druckit en öl och en cider under alla dessa dagar. Så nästan iallafall. Sitter och väntar på att en pojke ska logga in på msn så han kan hjälpa mig med en läxa, sen har jag bara ett prov att plugga till som är på Onsdag. Allt annat är klart, men somsagt så hinner vi få mycket mer läxor innan det är dags för lov, ska faktiskt få ett prov nu till veckan.. Måste följa med mamma och pappa för att handla ikväll också för annars får jag nog inte rätt mackor som jag vill ha! haha, tråkigt inlägg. så tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0