vilken grym brud!

Myst på i denna mysiga dress enda sen jag kom hem, helt klart en sommarfavorit [ linne och shorts  ] Har inte pluggat som planerat utan suttit och druckit té och surrat massa skit med den grymma bloggerskan Maria.


Ni ska få höra vilken skön liten prick den tjejen är, eller prick? Man blir riktigt glad av henne, jag klarar mig genom skoldagarna tack vare henne och hennes grymma humor!! Det är få jag kommer träffa när jag äntligen gått ut skolan men det kommer va en självklarhet att fortsätta träffa henne, överträffa den tjejen alltså! Den som förstår sig på våran humor gör de jävligt bra, ska vara Emeliepemelie som lyckas med de. Nu ska jag gå ner och göra en kopp té och njuta lite, medans tycker jag ni ska gå in på Marias blogg..! tryck här

Kommentarer
Postat av: stjärnan själv

nog för att jag är en stjärna men du är fan en stjärna du med;) HAHAA så söt

2010-05-06 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0