vuxenpoäng

Tog en promenad till stan förut idag med elin fast sen kom jag på att jag hade tvättstuga idag så det var bara att kila hem. Älskar att tvätta för det är nog det bästa jag vet..! Nejmen tvättstuga.. va säger man? Vuxenpoäng till mig ;) dessa jävla vuxenpoäng bland bloggarna..

Varför säger alla bloggare så? jävla vuxenpoäng hit & dit, vem fan vill vara så vuxen och när blev man de på sättet att samla poäng? " Åh, jag har lärt mig koka kaffe, tvätta själv, betala en räkning och promenerat med hunden så det betyder att jag samlat på mig 4 poäng, bara 26 kvar sen är jag klassad som vuxen " Jag vet att det inte går till på det sättet men man kan tro de, de låter så himla fjantigt så jag vet inte vad.. Va barn så länge ni kan, det är det jag lever med, men lär er saker ni bör kunna..!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0