dag 1 - presentation av mig själv

Jag heter Sandra Nylund och är 18 år. Bor egentligen i Granloholm med mina föräldrar och syskon som jag har gjort i hela mitt liv, fast jag bor lite i egen lägenhet i Ljustadalen också. Jag pluggar sista året på Omvårdnadsprogrammet, ett förjävligt program om ni frågar mig just nu.

Som person så är jag egentligen väldigt snäll, omtänksam och tar alltid andra i första hand och har svårt att säga nej. Folk som inte känner mig kan ta mig som en fjortis kan jag tänka mig, en liten tönt som inte gör något men då ska jag berätta att jag har temprament som ingen annan när det väl är nått. Det finns mycket jag gjort, när mina dampanfall kommer. Nu dom sista månaderna så har jag blivit väldigt sviken av vänner, och det har satt sina spår väldigt hårt. Jag har fått jättesvårt att lita på folk och känner sällan tillit till folk.
.
Jag har alltid varit en jättesnäll och gullig tjej, föräldrarnas lilla ängel tills jag började i 8an. Jag började tjuvröka, skolkade, sket i läxor och gav upp väldigt mycket. I slutet av nian så började jag ta tag i allt igen, det slutade med ett stipendium när jag gick ut. Sista åren nu har jag ranglat fram&tillbaka i skolan. Har extrajobb som jag är väldigt glad över, men somsagt är det skolan först så det blir sällan jag hoppar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0