dag 2 - min första kärlek

Jag tänker berätta om min allra första kärlek, som var enligt mina dagisfröknar. Jag gick på Gläntans dagis i Granloholm, det var uppdelat på avdelningar. Det började en pojke där som hette Anton fast jag kommer inte ihåg hans efternamn eller så, men det finns så många bilder på han och mig. Om man läser i min dagisbok så står det att " Sandra har blivit kär i en pojke som heter Anton ". Jag ville vara med han hela tiden, skulle hjälpa han att klä på sig när vi skulle gå ut, skulle klä av han när vi kommit in och vi lekte hela tiden.

Det var inte min seriösa första kärlek,
men enligt mina dagisfröknar min första kärlek iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0