ett förlåt till mina föräldrar och vänner

Jag har svikit mina föräldrar, jag har svikit mina syskon.
Jag har svikit mig själv, jag har tappat mig själv.
.
Sista 2-3 veckorna har varit för mycket för att jag själv ska veta något, jag har kört ett race som jag nu i efterhand inte alls velat vara med på. Det har slutat i att jag svikit mina allra närmaste. Nu när jag inser vad som hänt så faller jag tårar, svårt att hindra. Jag har nästan tappat mig själv, jag känner inte mig själv. Försöker ta tag i allt men det känns som allt är försent. Vart jag än hamnar, så vill jag ge det största förlåt från djupet av mitt hjärta till mina föräldrar & syskon..
.
Jag vill inte ha alkohol runt mig i den mängd jag har idag, jag vill inte att den ska förstöra så mycket som den gjort. Jag vill inte lägga allt på plugg, och känna att det inte finns något annat. Jag vill och behöver, tid för mig själv, tid att lära känna mig själv för jag kan inte med allt dethär. hjälp.

Förlåt mamma & pappa, förlåt för alla gånger jag gjort er besvikna. Jag försöker vara världens bästa dotter men jag kan inte, jag försöker. Men allt går snett och jag vet varken ut eller in, men jag älskar er mest av allt i hela världen och ni är det allra dyrbaraste jag har. Jag kommer aldrig hitta något som kommer få den plats i mitt hjärta som ni har. Jag är rädd för att förlora er, av allt jag gör. Jag klarar inte av att inse allt fel jag gör, det får mig ner på botten. Känner mig helt värdelös när sånt här händer, känner mig helt hjälplös. Jag har svårt att berätta för er, så jag hoppas verkligen både två av er läser det här. Av allt jag gör, så är jag så innerligt rädd för att förlora er. Rädd för att göra er besvikna och det har jag alltid varit.

Och just nu, så har jag blivit så otroligt sviken utav vänner. Jag har blivit lämnad av världens bästa person, en kille som jag kunde på gränsen till allt med. Allt kommer på samma gång, jag vet inte alls. Jag känner mig på botten, det finns ingenting längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0