ingenting på topp

Stod somsagt på julskyltningen igår mellan 10-18. När jag kom hem så var jag heldöd, fruuuusen och hungrig. Så jag åt och somnade, jag sov klockan 19.30 och det behövdes inte ens sömntabletter! Blablabla, jag sitter iallafall på skolan nu eftersom jag trodde vi började 11 men det var tydligen 13.. kul liv. Mycket tider i dethär inlägget, men sånt som händer.



Förresten så skulle jag kolla på käraste Håkan Hellström i Februari men dom har ju självklart sänkt åldergränsen till 15 år!!! HUR PINSAMT?! nä, jag har då inte tänkt att spendera min Fredagkväll med massa överskrikande fjortisar som inte kan beté sig normalt. måste nog skippa de eventet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0