sometimes I'm gonna have to lose

Är hemma från skolan nu, äntligen! hade redovisning som gick helt okej så jag tror på ett betyg iallafall. När man pluggar dag in och dag ut och tror att man äntligen blir befriad så blir det mer, vi fick självklart en till uppgift. Så nu är det dags för matlagning och plugg, självklart. Trodde jag skulle få tillbaka mitt liv, men det försvann lika fort..

Hahaha, förresten så har jag nog haft världens underbaraste dag. Jag vet inte varför jag går omvårdnad faktiskt, eller jo. men samtidigt, ne.. helt fel. Man ser hur alla är påväg att ramla, man ser folk som ramlar, man hör roliga ljud från dom som är påväg att ramla. Och jag bara njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0