dont forget our memories

Nu är jag hemma hos Ida, barnvakt till hennes lilla gotjej! Hon sover, och jag bara njuter. Eller njuter, jag är så dum så jag sitter och tänker på gamla minnen.

Det finns människor som satt alldeles för många minnen, dom har satt sina spår så hårt. Ibland önskar jag att det var mycket lättare at glömma saker än vad de egentligen är. Jag menar inte på att något inte är över, men detsom hänt i ens liv sitter lixom alltid kvar. Vissa saker mer än andra. Fina minnen, är oftast dom som är jobbigast för dom påminner saker om så mycket.

Jaja, nu är jag barnvakt så det är dags att tänka på annat, ska väll se på tv och njuuuta. Av allting som livet egentligen har gett mig, alldeles för mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0