en stadig gummistövel

Jag & Elin har alltid haft samma syn på kärlek, det är ett ämne som vi ofta pratar om. Om förhållanden. Hon berättade för en kille, om hur vi ser på saken och vad gör han? Jo, han säger att det är fel, våran syn funkade inte i denna värld. Han är 23, och påstår att vi tycker som vi gör endast för att vi är 17, 18 år.. Människor är olika, människor tycker olika och det är tur! Vad vore allt, om allting var likadant?

Om man tänker på personer som tofflar för deras partner, vissa tycker om det. Men inte jag, det är det värsta som finns. Jag har skrivit om det förut också, jag behöver någon som lever över mig. Som inte låter mig få allt, som inte lever som en svans efter mig och gör allt efter mitt liv. En kille ska kunna säga nej, han är ingen som ska trampas på och det är inte tjejer för den delen heller. Man behöver inte vara taskig, bli grinig och jävlig över att man faktiskt behöver göra saker själv när den andra inte vill. Vad hade man gjort utan sin partner? En kille i mina ögon ska vara en stadig gummistövel, gjord av märket TreTorn och inte gjord av de klenaste märket till tofflor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0