frågestund

Har du haft sex med en tjej?
- Nej, det har jag inte. Bortom mina planer är det också
.
När förlorade du oskulden?
- som 16åring.
.
Har du haft sex med mer än 1 person under en kväll?
- Icke sa nicke
Har du sting dagligen?
- Verkligen inte, haha..
.
Hur många har du haft sex med?
- Hah, somsagt så har jag endå lite privatliv. mellan 1 - 10

Provat anal någon gång?
- Ja, det har hänt.

Haft sex på en skoltoa någon gång?
- Hah, nää..
Tar du p-piller? ;)
- Jag gjorde förut, men jag orkar inte ta de för skojsskull som att jag ligger med folk som ditten och datten, springer inte runt och ligger utan medvetandet om graviditet. Finns annat isåfall

Haft sex på fyllan någon gång?
- Haft sex när jag varit full, ja. Men inte nått som jag ångrat

Ångrat att du haft sex med någon?
- Nä, för engång i tiden så betydde det något.
.
Har stolek på snopp betydelse?
- Mitt svar, ja!
.
.
Alla frågor är inte med, massa skippade. men jag har en privatliv, ni får en del utav de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0