frågestund

Vem tycker du om?
- Att tycka om någon är lätt, jag tycker om mina vänner otroligt mycket, min familj och släkt är väldigt omtyckta dom också.

Vem är din bästa vän?
- Svår fråga, har många bra vänner. Kallar ingen bästa vän längre
.
Vad ska du göra efter studenten?
- Har planer på att söka jobb för att jobba några år, sedan vill jag plugga vidare till sjuksköterska för att sedan utbilda mig till ambulanspersonal eller barnmorska.
.
Har du en kille?
- Nä, det har jag inte =)
.
Hur är det egentligen med din och den här Sanra,s ( Om hon nu stavar det utan d )vänskap nu? 
Ser hon aldrig i bloggen längre. 
Har ni brytit upp?
- Vi har inte brytit upp, men vi ligger kanske inte på toppen i våran berg&dal bana just nu. Vi umgicks jättemycket förut, och på senaste tiden har det blivit lite tärt när båda två hittat andra vänner, sedan har hon flyttat till Skönsberg under ett tag också. Men nu har vi börjat pratat ännu mer och planerar för att träffas, och fixa till allting.
.


Vilken är den jobbigaste frågan att få?
- Det här var en svår fråga, men det skulle nog vara något i form med vad min mening med livet är.

När kommer du till Uppsala härnäst?
- Ingen aning faktiskt, de är en fin sommarstad så troligen till sommarn. :)
.
Tränar du på något sätt?
- Nä, det blir väll att jag springer på gymmet/ träningspass ibland.
.
Har du någonsin rökt hasch? om inte, skulle du kunna tänka dig?
- Nä, det har jag aldrig gjort. Inga större planer på det heller, ingenting jag vill göra och kommer stå emot det så länge jag kan! Troligen hela mitt liv.

Vad tycker du om mig?
- Jag tycker att du är en störtskön brud, som verkligen kan stå för sig själv och stå upp för sina åsikter. Du har attityd, men samtidigt så är du en grym brud som kommer komma långt!

Hur känns det å vara hur söt som helst:)?
- Sötnos!! Jag tycker inte det själv, men jag får tacka så mycket ♥
tycker du åldern har stor betydelse?
- Faktiskt så gör jag det! Inom vänskapen så spelar det väll inte sån stor roll men om det ska vidare till förhållande så tycker jag det, även fast mognaden är den största delen.
.
vart jobbar du? =D
- Just nu så har jag praktik på Midälvavägen som är ett boende med psykiatriska boenden. Annars så extraknäcker jag på Café Piccolo i stan.
.
vilka sortes killar faller du för? :) är det "badboys" eller mer mot toffelhållet? och har du nått speciellt ideal över hur en kille ska se ut?
- Oj, svår fråga. Men en sak är säker, skulle aldrig vilja ha en kille som tofflar! Och en riktig badboy vill jag inte heller ha, men lite åt det hållet så är jag på! En som har fräsch stil, inte den där badboystilen utan lite cleanare!
.
vad har hänt mellan dig och elin ni var väl alltid med varann förut?
- I sensommarn, så hände det en sak. Men vi är somsagt vänner, inte alls lika bra som förut men det är sånt som händer. Vi är fortfarande med varandra, men vi har nog visat varandra vart vi står och det är inte på samma plats som förut. Men en vänskap är inget att klaga på
Massa frågor om sex sju åtta också, det kommer i ett eget inlägg senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0