gör som jag - stöd Meyafonden!

Meya är en solstråle, hon var den som alltid var dagis egna prinsessa. Min lillebror gick med henne, enda tills olyckan hände och vi brukar prata om henne. Han tycker som mig, att den tjejen är en solstråle, sån fin tjej! För mig är det självklart att stödja Meyafonden, alla borde göra det.


Meya drabbades den 11 Juli 2010 av ett hjärtstopp då hon nekades vård på sundsvalls sjukhus. Hon hade ett hjärt- och andningsstopp som varade i ca 15-20 minuter som i sin tur orsakade en svår hjärnskada. Vilka funktioner hon kommer att kunna återfå eller hur hennes liv kommer att se ut i framtiden vet ingen någonting om ännu. Men med denna fond vill vi kunna ge Meya en chans till ett så bra liv som det bara går.
För att läsa hennes mammas blogg, om allting som hänt & händer så tryck här

Meyas fond.
Handelsbanken
Clearingnummer: 6341
Kontonummer: 512 828 873

DU kan göra lite som betyder så mycket!
TILLSAMMANS KAN OCH SKA VI GÖRA SKILLNAD I MEYAS LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0