jag försöker att vara stark

Bakisdag, finns inte allt för mycket att säga. Jag & Johan har lekt coola, vi har kört med familjebil hela dan, varit på pizzan och köpt 6 stycken husets tallrikar och en pizza. Varit och handlat med mina småsyskon, hela familjen samlad ungefär ;)

Nu så sitter jag på ett ställe, inte granloholm men endå ett hem. Mackan & Johan åkte nyss, dom var snäll och fixade trådlöst internet och hela den fadderullan till mig. Blev en liten städning idag, men imorgon blir det en grovstädning efter jobbet! Saknar mamsen lite jag, ganska mycket faktiskt. Tur att jag ska hem och spendera natten med henne på Tisdag ♥ Nu blir det gonatt, helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0