jag skulle ta en kula för er

Fick ett sms förut när jag diskade, från världens bästa mamma!
"Hej, känner för att göra något med min favoritdotter nån dag i helgen, har hon nått förslag? Kram"

När jag bor här, helt själv så känner jag verkligen hur mycket jag älskar mina föräldrar ♥ Annat när jag bor hemma med dom, då känner jag inte samma sak. Nu känner jag längtan efter dom, jag känner saknaden som är av kärlek. Jag är mycket väl medveten om att jag svikit dom, men jag har försökt att vara den dotter ni alltid velat ha och jag kämpar! Jag har iallafall världens bästa föräldrar, och är glad för varenda minut som vi får tillsammans. ta vara på tiden med nära och kära, det har jag lärt mig att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0