telekiosken

Tänkte rekommendera ett bra ställe i Sundsvall, när det gäller telefoner. Ska börja med att, fine att dom kanske har lurat på någon jävel en telefon sådär men vad gör man inte för jobbet? ;) Det gör väll alla som jobbar med det, det finns ju en inriktning med alla jobb..

Men jag var där idag för att köpa en Iphone 4 till min bror somsagt, försökte beställa på internet 2 gånger innan men det blev nekat fast jag fick aldrig veta anledningen. Så vi gick till Telekiosken och fick hjälp där, jättebra service och bra priser. Dom jobbar tydligen med alla abonnemang, inte bara ett. Killen där berättade då anledningen till varför det inte gick, men han fixade även till så att det gick att göra ett till abonnemang. KANONERS. När telefonen kommer så skulle jag gå dit igen, för han skulle fixa massa bra grejer! :D Jag tipsar, ett kanonställe.
Ligger inne på IN - mellan H&M och Charm/Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0