tidinställt inlägg

Just nu sitter jag i en biosalong på Köpmangatan 24. Förhoppningsvis sitter jag inte helt mobbad utan med min klass, vi ska se på Dancer in the dark. Den är två timmar och 20 minuter lång så jag kan lova att jag kommer nog sitta och sova vid nån tidpunkt också. Vi ska lyssna på filmen på opera senare, därför känns de bra att se så man fattar nått av operan. Inte min grej egentligen



Den handlar om en kvinna, som har väldigt dålig syn som jobbar på en fabrik för att tjäna ihop nåra fina slantar till sin sons ögonoperation. Det går i släkten antar ja. Det är vad jag hört om filmen, har ni tur så berättar jag senare om vad den egentligen handlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0