våran vänskap var på skämt


Jag trodde vi delade den allra finaste vänskapen, jag hade min bästa period med er. Men nu i efterhand så känns allt som ett skämt. Ett jävla skämt. Hur kan man behandla folk som skit, hur kan man säga att man vill ha hjälp samtidigt som man gör allting som säger emot det? Hur kan man lägga folk åt sidorna, hur kan man vara så falsk i sina åsikter? Jag älskade er så jäkla hårt, ni var verkligen lycka för mig under tiden med er. Men somsagt, falska uttalanden är inte min grej så jag klarar mig nog utan er. utan vårat crew. Jag kände tydligen inte er riktigt, men från den här vänskapen fick jag ut den finaste vänskapen. en av tre som står kvar riktigt. tack! j.h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0