we got the beat

Nu sitter jag hemma i soffan med johan som spelar guitar hero :) Han kommer aldrig bli bättre än mig hur mycket han än försöker.. skoja, jag & mackan suger på dethär och det är väll lika bra så johan känner sig bra! Har tryckt i oss äppelpaj med vaniljvisp och vad som händer ikväll har vi ingen aning om.

Förresten, vet ni vad Johan gjorde igår? Jo, vi låg och tittade på idol ( jag, johan, mackan och jennifer ) och just då kom han på att, fan va bra att släppa sig nu. Och det gjorde han! Vilken lukt :D Haha, ingenting att skämta om. väldigt mysigt tyckte allihopa att de var.

Kommentarer
Postat av: Hjertström

haha grejen är att det jag skrev var sanningen? är det här mytbloggen eller vadå?

2010-10-01 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0