come, take a walk with me


Vad gör jag nu? äter chips och dricker saft.
Vad har jag gjort idag? Ätit 1 gång i timmen räknade mamma ut, sovit 2-3 timmar, tittat på politik som jag alltid gör och sprungit på toan var femte minut.
Varför gör jag de? Jo, för det gör mitt liv lite intressant.
Vad ska jag göra ikväll? Fortsätta äta varje timme, titta på alla valdebatter som är på tvn och fundera på vad jag själv ska rösta på. Kanske plugga lite också, och sova några timmar.
Är det nå bra på tvn ikväll? Jo, det är det faktiskt! Ensam mamma söker har säsongspremiär idag.
Ska jag se på det programmet? Om jag håller mig vaken och inte är inne i någon debatt så absolut. Men det får vi allt se hur det blir med den saken.
Vad gör vi? Nu kör vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0