ett farväl och vi sågs aldrig mer

Jag, som den person jag är trodde aldrig jag skulle få känna såhär många känslor samtidigt. Såna dåliga känslor, sånt man aldrig vill känna. Jag trodde aldrig att en vänskap kunde bli såhär, jag trodde inte att en vänskap kunde brista i 1000 bitar. Jag har alltid hört att våran vänskap var perfekt, och det var den, trodde jag. När jag fick höra om allting kändes det som tusen slag i magen samtidigt som någon högg mig med en kniv i hjärtat. Jag står fortfarande tom, för som jag alltid sagt så är jag ingenting utan dig. jag är halv utan dig, det är något jag alltid sagt och så kommer det alltid att vara.

Det som hände, har gjort allting så svårt. Jag känner en känsla, som helt säger nej medans den andra känslan säger att det är vi, det ska vara vi för jag saknar dig & oss. Hur det än blir, hur allting än slutar. Det kommer nog en dag då jag förlåter, en dag då jag kan leva med allting. jag hoppas det blir bra igen.. Jag har alltid räknat med dig, min familj har alltid räknat med dig.
vi tillsammans har alltid varit ett.



Kommentarer
Postat av: elin

du vet att jag är tusen gånger om så sjukt ledsen för allt jag gjorde. men jag klarar inte av att sluta göra som jag gör, utan dig vid min sida. du vet att jag säger, hela tiden, att du är mitt liv och det menar jag. det finns ingen jag utan du. och trots att jag svikit dig så ska du veta att du alltid kan räkna med mig.

2010-09-04 @ 12:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0