I can never find words to say



Omvårdnad, innehåller något mer än plugg? ja, kanske. Jag har legat i min säng, på sidén inlindad i en mysig filt och pluggat, samtidigt som jag har tänkt på omvårdnad, och mina kära lärare som måste njuta medans jag sliter häcken av mig som aldrig förr. Hela Omvårdnad är till mesta delen är plugg, och det är bevisat! Fullproppad kalender, fylld med uppgifter som ska vara klar dag efter dag. En uppgift - CHECK! och lagomt många kvar. Nu är klockan sex, så jag ska ta med all min tvätt och kila ut i tvättstugan för att sedan fortsätta med de andra uppgifterna som jag har. Har redovisning imorrn, dags att gå igenom kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0