i gryningens ljus

Aa, jo jag är hemma. Har haft fullt upp med att leta kläder tills imorgon, offrade 2 par av mina strumpbyxor och rev sönder dom. Sen pratade jag med mamma, och vi kom in på att jag att sist jag var hos läkaren så sa han att jag absolut inte skulle springa, hoppa osv för att lederna var så rörliga och kunde flippa ur lite hårt. Frågan är ju om jag tycker om min klass att jag skulle göra de för dom, för att komma nånstans på trappan? Svaret är klart, nej. Ska endå till polisen på förhör imorgon också, jag får se hur jag gör med det hela. Känns dumt att riskera mina knän för något värdelöst, riktigt dumt.

Kommentarer
Postat av: amanda

de är ju inte precis så att man INTE kommer ut på trappen bara för att man inte gör de, bara de att man inte får gå först, så vad spelar de för roll?

2010-09-15 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0