I'll never leave you

Städat, ätit mat, kissat. Alla behov änsålänge - CHECK. Jag äter som världens häst hela tiden, varje halvtimme så är det jag som sitter med 15 kg mat i famnen och inte en droppe hamnar utanför munnen. Och toaletten har nog blivit min bästa vän, jag är nog där var femte minut! droppdropp lixom. Snart så får jag väll lägga en bok med småskämt i, i badrummet så jag kan skratta medans jag lättar på blåsan.

Okej, det där var drygt. Varför ska ni veta det om mig, men det är sanning och min blogg så. Lite seriöst nurå, om jag ska fortsätta äta och kissa som jag gör så borde jag hellre plugga medans jag äter och sitter på toa, för annars hinns det nog inte med mycket. Aja, tjejproblem & tjejliv, vad säger man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0