ingen ångest för nått

Ja, vad säger man? Jag tror jag varit med om allt i helgen. Poliser ( både fredag & lördag ) ambulans, akuten och ojojoj.

Kvällen igår började iallafall riktigt bra, elin kom så vi satt oss ute med folk på altan och drack nån cider och bara myste på sedan åkte jag & elin vidare till Bosse där de vart lite oplanerat men så blir de när de är nötter på fel ställe. Så Johan & Macke hämtade oss så vi åkte till min bror i stan, på Lindas födelsedagsfest =) Åkte därifrån, skjussade hem lillpluttiselin och begav oss in mot stan. Påväg mot Daltons hände nått, som jag aldrig trodde att jag skulle få se! Inom loppet av 5 minuter hann jag fälla tårar, hann jag få världens känsla av slag i magen, polisen hann komma, jag hann bli kort förhörd av polisen och ambulansen kom. Så vi klev in i ambulansen och spenderade resten av natten på akuten.
just nu.. I johans mysiga kofta som jag fick långa igår för de va kallt. tack gubben :)

Kommentarer
Postat av: Johan Hjertström

Klart du inte ska frysa vännen :P

2010-09-07 @ 10:30:07
URL: http://Hjertstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0