jag såg något ljus

Ja, tjahej gummigrej. snyggt rimmat, tycker jag. Kom faktiskt i tid imorse, lyckades inte med de förra veckan, inte veckan innan heller. Efter en lektion åkte vi till Granlo och köpte 3 vaniljbullar och 3 kanelbullar för att vi skulle klara av att lyssna på politiker, igår så gick vi och köpte muffins och dricka innan vi lyssnade på Skolpolitikern som var Folkpartist. Bullar är gott, bra gott då. När vi lyssnat klart så gick vi på lektion, fast det var inte mycket med den så vi gick därifrån och bokade in ett möte som blir nu på Fredag. inskrivet och klart i min kalender, bra att jag har nått varje dag! En sväng på City cafe och träffade Adam & Kenny och surrade på lite, sen blev det hemgång för jag får ångest när jag inte pluggar. hemskt va..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0