jag vet att det finns flera

Hemma, vilken bra kväll! Helt okej Fredag för att vara sjuk dock inte enligt planerna :) Varit hos Johan med honom, macke, timmy, linda och jocke. Drack nån smirnoff och lagade fläskfilé och pommesfrites till mina kära grappar fick jag göra. Poff, run to the car and drive to Härnösand. Väl uppe i Härnösand, vad säger man? Slutade med att vi stog och drog massa skämt med polisen. Började inte precis likadan. Polisen där uppe, det vart våra homiesar också. Jaja, nu är jag hemma och det blir nattinatti nu. Imorrn blir det grymt & jag längtar, imorrn så slår vi på stort om jag är frisk




Kommentarer
Postat av: hjertström

hahaha.. du johan kan jag få ditt nummer.?



Vill du ha det privat eller i tjänsten?

2010-09-04 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0