kungarna av tylösand

Ikväll är det andra avsnittet av Kungarna av tylösand. Sånt himla störtskönt program, för alla ungdomar som har tragiskt dålig humor på kvällarna, jag är en av dom. Det är ungefär som att se på Big Brother och Paradise hotel samtidigt. Mycket drama, sex och sjuka saker som händer.

Jag minns när jag var liten, då gick Big Brother och det var ett program som jag följde stenhårt för jag älskade det. Var väll runt 10 år, och jag minns att vissa av mina kompisar inte fick se det programmet för sina föräldrar pga. allt innehåll.
'
Ungefär ett sånt program är Kungarna av tylösand. Jag skulle aldrig vilja att mina barn såg på nått sånt, för det är inte ens normalt att leva ett sånt liv känner jag. För vissa är det nog det. Jag kan känna att jag dricker ofta ibland men jag är ju nästan helnykterist om man jämför sig med dessa som springer runt och knullar allt som rör sig i deras hus dygnet runt medans dom lever på alkoholen. Menmen, jag är en av ungdomarna som inte har nån humor och älskar att se lite flippade liv i tvn. Jag älskar det, jag tycker det är bra.
'

Kommentarer
Postat av: tova

håller med dig:) fast har dock inte sett detdära programmet, men tänkte kika ikv om det var bra:)

2010-09-15 @ 20:47:05
URL: http://tovaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0