ljusen är tända

Godmormorgon, härligt att jag är uppe tidigt idag! Är så sjukt peppad, inte för utgång som jag längtade efter igår. Nu vill jag bara vara hemma ikväll, vi ska nämligen ha kräftskiva idag =) Eller, inte riktigt men nästan. Vi ska äta här, familjen tror jag bara det är, sen ikväll skulle iallafall mina föräldrar gå över till grannen och mysa för dom har också kräftskiva med deras umgänge också. Sen nästa helg då är det riktig kräftskiva med nära och kära, det längtar jag verkligen till. Kräftor är så himla gott, och det är så himla mysigt med kräftskivor. Speciellt nu när det är höst, svalare kvällar så man slår på lite värme, tänder ljus i mörkret och bara myser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0