jag kan inte minnas vem jag var igår

Åh, hemma och proppar snacks gör jag nu. underbart gott. Något som inte är lika underbart, var besöket på vårdcentralen. Inge springande, inge cyklande, inge uppförs & nedförsbackar, inge hoppa. vad får jag göra ungefär?

Till skolan för plugg, alltså lunch och sen sitta och lyssna på skolpolitikern som var Folkpartist, lät ganska bra men är inte lagd åt alliansenhållet känner jag. Skulle ha möte med våran handledare inom projektarbetet men hon hade gått på en promenad så jag åkte hem..! nån måtta för de vara. Så superduper Pontus kom hit och gjorde mig sällskap. Sånt behövs också ibland. Nu ska jag ta och vara snäll med min mamma som är riktigt sjuk, ( skyller på Maria, som smittar alla föräldrar ) ska alltså hämta min lillebror på dagis. hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

stjärna man är!

2010-09-07 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0