det sista man kan säga är att livet är lätt.

Sov en härlig middagslur förut innan Sanra ringde och väckte mig. ( Din jävel!! ) Så nu sitter jag i soffan med mitt 1 kg godis, en chipspåse och vitlöksdipp. Skulle haft en kille här och rapa på, Okej. Nej, jag skoja. Jag tror nämligen att jag håller på att få halsfluss/böld. Nått i den stilen. Det gör så jävla ont men det är bara proppa gosaker medans det är smärta som går att härda. Sen har jag fått hosta också så det känns som att hosta upp sträva halsmandlar, halsmandlar av kattungor typ. Jag gråter lite. Det gör fan ont.

Jag går och gör fruktsallad istället för det kanske inte gör lika ont, vad vet jag. Får väll se. Sedan slår jag på en film och bara väntar på att vakna dödsjuk imorgon! Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0